Ubuntu Core froze while connecting interface

Hello,

recently I have been experimenting with interfaces on snap I developing and have been connecting itnerface u2f-devices, when my system froze and crashed. Since then each boot freezes on startup of snapd.aparmor.service, which after around 2 minutes is killed by oom killer. Then I have about another 2 minutes in the system, before it presumably runs out of memory again and freezes.

Checking status of snapd.apparmor.service shows following

user@localhost:~$ sudo systemctl status snapd.apparmor.service
× snapd.apparmor.service - Load AppArmor profiles managed internally by snapd
     Loaded: loaded (/etc/systemd/system/snapd.apparmor.service; enabled; preset: enabled)
     Active: failed (Result: oom-kill) since Thu 2025-04-24 09:12:00 UTC; 1min 6s ago
    Process: 1228 ExecStart=/snap/snapd/23771/usr/lib/snapd/snapd-apparmor start (code=killed, signal=TERM)
   Main PID: 1228 (code=killed, signal=TERM)
        CPU: 3min 35.776s

Apr 24 09:10:10 localhost systemd[1]: Starting snapd.apparmor.service - Load AppArmor profiles managed internally by snapd...
Apr 24 09:10:11 localhost snapd-apparmor[1228]: main.go:146: Loading profiles [/var/lib/snapd/apparmor/profiles/snap-confine.snapd.23545 /var/lib/snapd/apparmor/profiles/snap-confine.snapd.23771 /var/lib/snap>
Apr 24 09:12:00 localhost systemd[1]: snapd.apparmor.service: A process of this unit has been killed by the OOM killer.
Apr 24 09:12:00 localhost systemd[1]: snapd.apparmor.service: Main process exited, code=killed, status=15/TERM
Apr 24 09:12:00 localhost systemd[1]: snapd.apparmor.service: Failed with result 'oom-kill'.
Apr 24 09:12:00 localhost systemd[1]: Failed to start snapd.apparmor.service - Load AppArmor profiles managed internally by snapd.
Apr 24 09:12:00 localhost systemd[1]: snapd.apparmor.service: Consumed 3min 35.776s CPU time.

When I try to do anything with my snap, I get following error:

error: snap “kiosk-app” has “connect-snap” change in progress

I cannot stop it, add or remove interface connection, remove it, nothing, everything has this error.

What can I do to recover from such situation?

Thanks
Jakub